بنظرتون بهترین روش جلوگیری چیه خیلی میترسم باردار بشم

۷ پاسخ

ایودی در کنارش هم جلوگیری طبیعی

اگر بچه نمیخوای دو جلوگیری همزمان.

من ال دی میخورم البته عوارض داره حتی آیودی هم احتمال جابه جا شدنش هس

بهترین روش جلوگیری طبیعی هست بشرطی که بلدباشین

کاندوم خوب نیست ؟

آ یو دی شاید

من خودمم خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۶ ماهگی
مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری