۴ پاسخ

کیسه هست ولی جنین داخلش هنوز دیده نشده

بارداره زود رفته سونو دوهفته بعد باید بره

یعنی داره تشکیل میشه .اقدام داشتی که رفتی سونو،؟

تو روزای اول بارداری جنین داخل یه کیسه ایه ک بهش میگن ساک بارداری

سوال های مرتبط