من رفتم زایشگاه گرفت 29 هفته و 4 روز بودم
من از 35 هفته هفته ای ی بار گفت باید بدی
من از۳۰هفتع به بعد دکترم ازم ان اس تی میگرفت
ان اس تی چیه ؟؟
معمولا زایشگاه بیمارستان میگیرن
من از ۲۸ هفته، هر زمان وقت مراقبتم بود، تو مطب دکترم ازم میگرفتن
من ۲۶ هفته بودم رفتم بیمارستان ان اس تی گرفتن🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.