خانوما من دقیق ۲۹ هفتمه ازین ب بعد برم مطب ان اس تی میگیرن؟

۷ پاسخ

من رفتم زایشگاه گرفت 29 هفته و 4 روز بودم

من از 35 هفته هفته ای ی بار گفت باید بدی

من از۳۰هفتع به بعد دکترم ازم ان اس تی میگرفت

ان اس تی چیه ؟؟

معمولا زایشگاه بیمارستان میگیرن

من از ۲۸ هفته، هر زمان وقت مراقبتم بود، تو مطب دکترم ازم میگرفتن

من ۲۶ هفته بودم رفتم بیمارستان ان اس تی گرفتن🐣

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری