بچه ها واس آنومالی میخام پیش شیرنسب کرج برم کسی ازش میدونه ؟

۳ پاسخ

شیر نسب خانومه یا آقا

من ان تی و ۱۴ هفته رفتم دکتر خوبی بود

من پیش دکتر کاووسی رفتم اندیشه خیلی دکتره خوبیه هم انتی رفتم پیشش هم انومالی

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی 🥲 مامان فسقلی 🥲 هفته نوزدهم بارداری