عالیه من خیلی راضیم
منم همینو گرفتم
من پسرم ۵ سال پیش گلو دادم هزار بار مریض شد از بس آلوده میشد تجربه خوبی نبود از نظر من چیزه خوب نیست
منم همین دوتا رو گرفتم
خوبه برند معتبریه
منم از اینا خریدم ولی شیشه شیرش رنگ کرمیشو گرفتم پستونکشو آبی
مارکشونو نمیدونم یکیه یا نه وگرنه ماله منم دقیق از ایناس
اره خوبه منم بیبی لند گرفتم مارکش خوبه
سعی کن گلو بهش ندی اصلا خوب نیست همش میوفته رو زمین این ور اون ور میکروب میگیره فکم خراب میکنه من نگرفتم
منم میخواستم اونت بگیرم دوستم گفت الکی هزینه اضافه نکن بیبی لند گرفتم
شیشه رو 490
پستونک ۱۹۰
قیمتشون خوب بود به نظرم
منم بی بی لند طرح اونت هدیه گرفتن برام.مبارکه عزیزم
منم همین رو گرفتم
منم بیبی لند گرفتم. میشه سر شیشه اونت بزاریم روش؟!
منم مثل همینارو خریدم
منم این دوتارو خریدم ولی صورتی🥹💖
شیشه شیر چقد گرفتی؟
خوبه
شیشه رو چندگرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.