سلام مامانا
شیشه شیر و پستونک چه جوری بخرم؟

۴ پاسخ

با پستونک اونت صفر تا دو ماه بادامی
شیشه شیر دکتر براون 150 میل پهن

جفتشو مدرک بی بی لند بگیر فعلا ببین میگیره بعد میتونی مارکای گرون تر بخری . پستونک ارتودنسی بخر سایز صفر تا ۶ ماه. شیشه هم بیبی لند ضد نفخ بگیر سایز بدو تولد

من فعلا بیبی لند خریدم.پستونک هم طرح بادومی

جنسش
چه مارکی
اندازه اش چقدر باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی