من نگرفتم
منم چون بچم اتاق جدا نداره فعلا تا نوزاده گرفتم چون نمیخوامم تو تخت ما بخوابه خیلی ب نظرم خوبه تا ۱ سال دو سال
من چون دوست ندارم به تخت ما عادت کنه گرفتم براش پسرمم داشت راحتم جاش جدا شد
نه حتما نداره
خیلیا میخوابونن رو تخت کنار خودشون
من خودم ننو گرفتم که حکم تخت کنار مادرم داشته یاشه
بستگی به خودت داره خیلی ها نمیگیرن چون استفاده نمیکنن خیلی ها میگیرن چون استفاده میکنن به شرایطت نگاه کن اگ استفاده کنی بگیر اگ فکر میکنی بد یه مدت به درد نمیخوره نخر
اگه همیشه رو تخت میخابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.