۶ پاسخ

تب نداره عزیزم

از ۳۸ب بالا میشه تب

عزیزم این تب نیست بعضی از بچه ها برای اینک دندون در بیارند تب نمی‌کنند
اگه لثه نینت سفید شده داره دندون در میاره

یه راهکار برای تب کردن بچه
خدانکنه انشالله باشه


یکی بمن گف شیاف دیکلوفناک هس
اونو اب کنی
بمال کمربچه زود تب اش میادپایین

بچه من
تب داش اینکاروکردم خداروشکر بهتر شد☆

اینکه تب نیست

اینکه۳۶عه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی