خانوما جواب آزمایش بهم میگید چطوره

تصویر
۳ پاسخ

خوبه عزیزم
ان شاالله به سلامتی زایمان کنی

همه اش خوبه تیروئید هم نیمه دوم بارداری تا۴اوکیه

همه چی خوبه جز تیروئید

سوال های مرتبط

مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان رستا 🎀💕 مامان رستا 🎀💕 ۱۴ ماهگی