دخترا درد واژن تو این هفته ها طبیعیه ؟؟

۶ پاسخ

اینکه هر لحظه جیشششش داریم بدتر

بله من تا چند روز پیش خیلی داشتم استراحت کردم الان خیلی کم شده

بله هرچی میگذره بیشتر و بدتر هم میشه

خییییلی بده 😭

اره من الانم دارم

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمان🫐 مامان آرمان🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد