۱۴ پاسخ

الانم اگه بخودت برسی وزن می‌گیره
بعدم که بدنیا اومد ان‌شاءالله تند تند شیرش بده جون میگیره

اگه دختره
دختر هرچی ریزه میزه تر تو دل بروتر😘

بچه ریز خوب میشه اشکال نداره

دخترم وپسرم ۳۸هفته ۲۸۰۰بدنیااومدن

دختر من با ۲۴۰۰ بدنیا اومد الان ماشلا نمیشه بلندی کنی

بستنی و حلیم زیاد بخور تا زایمان وزن میگیره

مغزیجات کباب وبستنی بخور وزن میگیره نگرفتم بدنیا اومد تپل میشه من دوتا پسر دارم یکی باوزن 2900بدنیا اومد ماشاالله الان از همه هم سن سالاش تو اطرافیان قد بلند تره بهتره وزنش دومی با وزن 3800بدنیا اومده الان دوسال نیمه اما هم قدش کوتاهه هم وزنش کمه

عزیزم اگه ۴۰ هفته دنیا بیاد حدود ۸۰۰ گرم تا اون موقع رشد میکنه نگران نباش خیالت راحت من دیدم بچه ها یی که ریز بدنیا میان بعدا خیلی زود تپل میشن

بستنی و اجیل و ماهی و کوبیده واقعا وزن جنین میبره بالا

بستنی ماکارونی مغزیجات کباب حبوبات اینارو زیاد بخور مطمئن باش ۳ کیلو رو رد میکنه.

اتفاقا وزن اصلی همین هفته های آخر میگیره تا میتونی مغزیجات بخور

عزیزم اگه قند بارداری نداری بستنی زیاد بخور، کباب و مغزیجات و دلستر وزن بچه رو بالا میبره

من دوستم پسرش ۲۸۰۰بدنیا اومد الان باید بیینی چه قد وبالایی داره ماشاا...

عزیزم
تو همین یکی دوهفته مونده خودتو تقویت کن
خیلی مهمه این هفته هم
به خودت برس و استرسم نداشته باش
باور کن وزنش میره بالا

سوال های مرتبط