۱ پاسخ

سلام عزیزم
من زایمانم طبیعی بود هر دوتا چشم دخترم لکه قرمز داشت تا یک ماهگیش کامل رفت
چون موقع دنیا اومدن به سر و صورتشون فشار میاد

سوال های مرتبط