شاید یکم سردیش کرده
ولی اگه سرفه داست ببر دکتر
طبیعیه
برای خارج شدن ترشحاتی که داخل شکم بوده رفته تو راه بینی و دهانش
نگران نباش طبیعیه
حساس نشو جانم عادیه و واسه ریه هاش خوبه
بسلامتی عزیزم مبارکه
عادیه دختر منم اینجوری بود همون ساعت اول داخل بیمارستان عطسه کرد هنوزم روزی دو س تا عطسه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.