۷ پاسخ

شاید یکم سردیش کرده

ولی اگه سرفه داست ببر دکتر

طبیعیه

برای خارج شدن ترشحاتی که داخل شکم بوده رفته تو راه بینی و دهانش

نگران نباش طبیعیه

حساس نشو جانم عادیه ‌ و واسه ریه هاش خوبه

بسلامتی عزیزم مبارکه
عادیه دختر منم اینجوری بود همون ساعت اول داخل بیمارستان عطسه کرد هنوزم روزی دو س تا عطسه میکنه

سوال های مرتبط