۲۵ پاسخ

ببخشید سلیقه من نیس مدل بالاس و بندش

با احترام سلیقه ی من نیست

اره چه بهت میاد

من آستینش رو دوست نداشتم اما مدلش به اندامت میاد

اره خیلی خوشگله😍

قشنگه منم می‌خوام این مدلی بخرم

من خوشم اومد

من عاشق این مدلا هستم چون بالاش لخته😁😁😁😍😍😍 خودم تو همین مدلا خریدم🙂

با احترام مشکی بودنش خاص نشونش نمی‌ده و یکم انگار مدلش قدیمی میزنه اما خب سلیقه ها متفاوته

نه قشنگ نیس اصلا

من از همین مدل واسه عروسی اجاره کردم خیلی قشنگه

خیلیییی خوشگله و بهت اومده عزیزم😍

قشنگه عزیزم بهت میاد

قشنگه

قشنگه ولی کاش آستین نداشت

خیلی قشنگهه😍

چه خوشگل😍

اره قشنگه

خیلس خوشگله و خیلیم‌بهت میاد

اره قشنگه

جاری کش نیست😂

به تنت نشسته اگه دوست داری بردار

به نظرم اگر اون آستینای تور نداشت خیلی شیک میشد

خیلی خوشگلع مبارکته عزیزم
فقط اون استینای گیپور با خودشع یا جدا گرفتی ؟؟

سلام عزیزم از کدوم بازار میخری . قشنگه😍

سوال های مرتبط