کسی هست از این دارو مصرف کنه هم هفته ی من باشه

تصویر
۹ پاسخ

من کوالی فول معمولی تا پایان ماه سوم مصرف میکردم

من مصرف میکردم تا نزدیک تاریخ انومالی دیگه دکترم قطعش کرد

من تا ۱۷ هفته میخوردم دکتر قطع کرد

از هفته ۱۶ به بعد باید آهن جایگزین بشه

اوه من تو سه ماه قطعش کردم خودت میخوری یا دکترت داده؟اسیدفولیک زیاد خوردنش ضرر داره

از هفته ۱۶ دیگه مصرفش رو دکتر قطع میکنه اکثرا و بجاش قرص اهن میده و فولیک اسید میده (من ففول مصرف میکنم)
شاید صلاح دیده ک شما هنوز کوالی فول مصرف کنید

باید تا هفته ۱۶ مصرف کنید زیاد بخورید باعث اوتیسم میشه باید ب جاش آهن رو جایگزین کنید منم مصرف میکردم تا هفته ۱۶

واسه چیه این دارو؟

بله عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری