۳ پاسخ

بله من میدم به بچم وزن دهیش عالیه

اره خاهرشوهرم میده خوبه سبک تر از نانه

سلام عزیزم آره وزن میده دختر منم شیرخشک گیگوز میخوره بعد یه ماه وزن کردم ۱۳۰۰ اضاف شده بود

سوال های مرتبط

مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی