۵ پاسخ

گیگوز وزن دهیش خوبه که،شاید بستگی به بچه داشته باشه،ولی برا پسرم که خوب بوده تاالان خداروشکر

من گیگوز میدم به پسرم دوسش داره میخوره
ولی حس میکنم خیلی وزن دهی زیادی نداره

من گیگوز که میدم کلا میاره بالا الان نان ای ار میدم

من اپتامیل میدم معمولی

خوبه

سوال های مرتبط