۹ پاسخ

وااای من از غروب‌ دل درد و‌ لگن درد..استراحتم میکنم خوب‌نمیشم عصری دختر برا در شوهرم اومد یهو‌در زد ترسیدم فک‌کنم‌برادهمونه

استراحت کن نترس اصلا کلا این دردا طبیعیه که باید با یه استراحت رفع بشه اگه دیدی ادامه دار بود و شدید بود برو دکتر حتما اما استرس نداشته باش خدا محافظشونه عزیزم

مخصوصا شما که دوقلو باردارین این دردها باید خیلی طبیعی باشه واستون انگار که از دو طرف تحت فشارین 😅

فک میکنم این دردا تو این هفته ها طبیعیه اخه طول سرویکس تو یه روز که پایین نمیاد من زنداییم تو ان تی سرویکس ۳۱ بود تا همین الان که ۳۷ هفته اس و نزدیک زایمان هنوز سرویکسش همونه و حتا من یبارم ندیدم در حال استراحت باشه و دراز کش باشه هر روزم تو کوه و دشتا در حال تفریحه خداروشکر منم تصمیم گرفتم مثل اون باشم که بارداریم راحت باشه هرچی سخت تر بگیری سخت تز میگذره هرچی منتظر پایین اومدن سرویکس باشی دیر یا زود این اتفاق میوفته واست چون داری جذب میکنی پس بیخیال باش عزیزم اصلا انگار نمیدونی سرویکس چیه و هر درد خفیفی هم که اومد و رد شد فقط بذار به پای تغییرات بدنت همین

منممم تو واژنم تییر میکشه

من اینجوری شدم درجارفتم دکترمعاینه کرد دیددهانه رحمم نرمه استراحت داد باشیاف برو دکترببینه

منم اینطور شد از دیشب

این دردو منم دارم 🥲ولی چن هفته هس

کی دوباره سونو داری؟فردا پس فردا اصلا تکون نخور یه سره دراز بکش،تا بری سونو دوباره

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌وسوم بارداری