۴ پاسخ

من ۴۶ روز تاخییرم دکترم رفتم کلی مشکل دارم فعلا قرص خوردم پریود شم تا هفت روز مهلت دارم اگر نشم باید فکر چاره کنم🥲

برو ازمایش بده عزیزم.
منم 26روز تاخیر دارم. ولی تست و ازمایشم منفی بود. آمپولم زدم ده روزه ولی پریود نشدم هنوز.
تا دوروز دیگه نشم میرم ازمایش دوباره

مارک چی بی بی میزنی

باید ازمایش بدی بعد اینکه مطمئن شدی بری دکتر قرص میده پریود میشی
چجوری تا الان صبر کردی

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری