۴ پاسخ

سرهمی صفر، پاپوش،کالسکه چون سنگین بود اذیت بودم برای جابجایی از نوع مسافرتیش بخر، شونه چوبی،تب سنج از این دیجیتالی معمولیا واقعا طول میکشید نشون بده اذیت بودم باهاش بجاش از اینا که حسگر داره بخر،ست وان واقعا جاگیر بود وسایل اضافه هم زیاد داشت،

من مال دختر خواهرمو فقط دیدم، خودم هنوز خرید نکردم، شیردوش استفاده نشد چون شیرش نیومد، باید یه هفته بعد زایمان بخری اگ شیر داشتی بکار میاد

پاپوش😑پستونک چون دخترم عوق میزد اصلا پستونک نگرفت.کالسکه چون بچم اصلا توش نموند و کریر ک فقط سنگینی داره برا ادم . قابلمه کوچیک ک البته الان توش تخم مرغ ابپز میکنم 😂 ظرفای غذا خوری و خیلی چیزای .‌‌.. البته با حوصله باشی اعصابت سر جاش باشه میتونی ازشون استفاده کنی ولی نبودشونم هیچ مشکلی پیش نمیاره

کالسکه
صندلی غذا
سوهان برقی
شیردوش
اینارو یادمه🤕

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری