یعنی چی تنبلیم؟؟بیدار شد دوباره میخوابه گناه داره والا اذیت میشه چند روز دیگه
اصلا بعدش ک رفلاکس و کولیک میگیره ی طرف
خودت ب شب سنگین غذا بخوری ن بتونی آروغ بزنی ن چیزی چیکار میکنی معده درد میشی هی راه میری از طرفی خوابت میاد از طرفی اذیت و درد داری
حالا اون بچه کلا همینجوری میشه و زبون نداره بگه چطور دلت میاد
خیلی بده اگه آروغشونگیری شب تاصب دلدرد نمیزاره بخوابه
اینجوری بچه بعد رفلاکس نمیدونم کولیک نمیدونم دل درد همه چی میاد سراغش
اینجور ادامه بدی رفلاکسی میشه
برای منم همینه ولی باید بگیری بهتر از اینه که دل درد بشه و همش گریه کنه.. کمی صبر و حوصله میخواد
خیلی کار خطرناکی میکنی دلیل نخوابیدنش همین اروغ نگرفتنت هست چند روز دیگه هم کولیک میگیره هم رفلاکس اون موقع بدبخت میشی دختر
منم دقیقا این مشکلو دارم😑
بیشتر وقتا شیر میخوره میخوابه میگم اخه چجوری الان اروغشو بگیرم من🤦🏻♀️
عزیزم اروغشو نگیری تو خواب شیر بالا میاره میره تو گوشش حتما بگیر راحترم میخوابه.
دلدرد بشه شبا تا صب گریه کنه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.