علایم بارداریم رفته نگرانم 🙁

۱ پاسخ

سه ماهه دوم ماه عسل حاملگیه.راحتترین روزاس چندماه دیگه بچه سنگین تر شه باز سختیا شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان هلو مامان هلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری