من سیمیلاک نئوشور میدم
دکتر ۲ ماهگی برای دختر منم نوشت اصلا طعمش خوب نبود به زور میخورد یبوست هم شد بهش نساخت
نمیدونم چرا جدیدا راجب این شیرخشک توی گهواره زیاد سوال میپرسن انگار دکترا تصمیم گرفتن برای همه بچه ها این شیرخشک رو تجویز کنن
برای چیه این؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.