۱۰ پاسخ

من ده روز دستگاه بود ۳۴ هفته بچه اول ۲۳۰۰ بود

آمپول ریه هم زده بودی ؟؟

خدا حفظش کنه و بزودی بیاد پیشت
الآن که تو دستگاهه میزارن شیر خودت رو بدی ؟؟

نگران نباش گلم زود میارنش بیرون
بچه منم با اینکه ۳۹ هفته بودم تقریبا ۲ و دویست و پنجاه بود ...

پسر من ۸ روز دستگاه بود

فک کنم سه روز دستگاه باشه
کلا به وضعیت بچه بستگی داره انشاالله که به زودی مرخصش کنن عزیزم ❤

۱۰ روزه مرخصی میکنن عزیزم نگران نباش..پسرمنم ۳۳ هفته و ۴ روز دنیا اومد یه هفته دستگاه بود کیسه ابم پاره شده بود

نهااایت دو هفته

زایمان کردی؟چرا زود؟ طبیعی یا سز؟

چرا زود ؟ مشکلی چیزی داشتین؟

سوال های مرتبط