من ده روز دستگاه بود ۳۴ هفته بچه اول ۲۳۰۰ بود
آمپول ریه هم زده بودی ؟؟
خدا حفظش کنه و بزودی بیاد پیشت
الآن که تو دستگاهه میزارن شیر خودت رو بدی ؟؟
نگران نباش گلم زود میارنش بیرون
بچه منم با اینکه ۳۹ هفته بودم تقریبا ۲ و دویست و پنجاه بود ...
پسر من ۸ روز دستگاه بود
فک کنم سه روز دستگاه باشه
کلا به وضعیت بچه بستگی داره انشاالله که به زودی مرخصش کنن عزیزم ❤
۱۰ روزه مرخصی میکنن عزیزم نگران نباش..پسرمنم ۳۳ هفته و ۴ روز دنیا اومد یه هفته دستگاه بود کیسه ابم پاره شده بود
نهااایت دو هفته
زایمان کردی؟چرا زود؟ طبیعی یا سز؟
چرا زود ؟ مشکلی چیزی داشتین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.