۵ پاسخ

فقط نزار خیلی معاینه ات کنن رابطه اصلا نداشته راه نرو زیاد خیلی نشین از دستشویی فرنگی استفاده کن اصلا گرمی نخور ایشالله سر موقعه زایمان میکنی

دقیقا باهمیم

عزیزم استرس نداشته باش چیزی نمیشه
چون الان آنقدر پیشرفت کرده امپول میزنن به دنیا نیاد من میخواستم زایمان کنم ۳۶ هفته بودم بستریم کردن آمپول زدن که زایمان نکنم آمپول ریه هم زدن که دستگاه نره

چرافک میکنی 36هفته دنیامیاد

نه بچها مم ۳۶ بدنبا اومدن

سوال های مرتبط