فقط نزار خیلی معاینه ات کنن رابطه اصلا نداشته راه نرو زیاد خیلی نشین از دستشویی فرنگی استفاده کن اصلا گرمی نخور ایشالله سر موقعه زایمان میکنی
دقیقا باهمیم
عزیزم استرس نداشته باش چیزی نمیشه
چون الان آنقدر پیشرفت کرده امپول میزنن به دنیا نیاد من میخواستم زایمان کنم ۳۶ هفته بودم بستریم کردن آمپول زدن که زایمان نکنم آمپول ریه هم زدن که دستگاه نره
چرافک میکنی 36هفته دنیامیاد
نه بچها مم ۳۶ بدنبا اومدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.