خانوما من 36 هفته هستم جنین ب دنیا بیاد میره دستگاه؟

۷ پاسخ

درخواست بده گلم اون پیجم مسدود شد

ن ایشالا ک نمیره

من دخترم اسفند میشه 5ساله همین 36هفته دنیااومد

دختر ببین منم مثل تو استرس داشتم اخرشم سر موعد خودم زایمان کردم با اینکه اب دور بچه زیاد بود و خطر پارگی کیسه اب داشتم‌اینقدر با این فکرا خودتو اذیت نکن

خواهرمن تو ۳۵ هفته ۶ روز بچش دنیااومدبردنش دستگاه یادم نمیادسه روز نگهش داشتن یا ی هفته

چرا استرس گرفتی حالا

والا خواهرمن دو تا زایماناش۳۵هفته بود دستگاهم نرفتن...مونده به تکامل جنین

سوال های مرتبط