بچم ۳۶ هفته تمام دنیا میاد ختم داد دکتر بنظرتون میره دستگاه؟

۱۳ پاسخ

نه عزیزم من ۳۵ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

اگه مشکلی نباشه ایشالا که نمیره ولی 36 تمام زود نیس؟ علتش چیه که حداقل ده روز زودتر دارن ختم میدن

۳۶ هفته کامله عزیزم نگران نباش
بسلامتی بغل بگیریش 🥹🥰

ن عزیزم دستگاه نمیره انشاءالله. فقط وزنش کمتره

ن کمتر از ۳۶ هفته زایمان زودرس هستش و...

احتمال زیادن چون دیگه رسیدس

ان‌شالله که نه
اما چرا ۳۶ گلم؟

خواهرم ۳۶ زایمان کرد،دستگاه هم نرفت

من ۳۵ زایمان کردم،آمپول بتا زده بودم البته،دستگاه نرفت

نه انشالله

نه خواهرم ۳۶ هفته طبیعی زایمان کرد دستگاه هم نرفت

چرا ۳۶

ن بابا رسیدس

سوال های مرتبط