۵ پاسخ

اره باید دوتا بدی سری بعدی رنگ آبی بگیر ک یک قطرچکان بدی کافی باشه

اررره

من دیشب دخترمو بردم دکتر همین قطره آهن براش نوشت گفت روزی یک و نیم سیسی

تو قسمت جدول بندیش ببین اهنش چند میل هست اگه ۷ بود دو قطره
اگه ۱۴ بود یه قطره

اره ابن اهنش کمه ولی ابی رنگش اهنش بیشتره ی قطره چکون کافیه

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی