منم ناخونام واسه عید این بودن
عالیییی😍 منم این صورتی زدم امروز
مث ناخونای من البته برا عید کاشت زدم
خیلی نازه این مدل ب دست من میاد ولی همش مربعه مدلم چون میترسم با بچه
چه خوشرنگهههه😍
چقد نازه
منم امروز رفتم ترمیم
اینه
عالیه
من همین رنگو ژلیش کردم
بعدش میخوامیاسی بزنم همس تناژ قرمز میزنم اخه
مبارکت باشه گلم
عزیزم مدل داری برام بفرستی
قشنگه عزیزممبارکت باشه
خوشگله عزیزم مبارکه
اینم ناخن من لاک زدم خود کاشت😂
آره خیلی شیکه
عالی همین مدل ورنگ دیروز زدم
نگین مهاجران کاشت میزنی؟ پیش کی
خوشگلللللل😍
مبارکت باشه قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.