۱۷ پاسخ

منم ناخونام واسه عید این بودن

تصویر

عالیییی😍 منم این صورتی زدم امروز

تصویر

مث ناخونای من البته برا عید کاشت زدم

تصویر

خیلی نازه این مدل ب دست من میاد ولی همش مربعه مدلم چون میترسم با بچه

چه خوشرنگهههه😍

چقد نازه

منم امروز رفتم ترمیم

تصویر

اینه

تصویر

عالیه
من همین رنگو ژلیش کردم
بعدش میخوام‌یاسی بزنم همس تناژ قرمز میزنم اخه

مبارکت باشه گلم
عزیزم مدل داری برام بفرستی

قشنگه عزیزم‌مبارکت باشه

خوشگله عزیزم مبارکه
اینم ناخن من لاک زدم خود کاشت😂

تصویر

آره خیلی شیکه

عالی همین مدل ورنگ دیروز زدم

نگین مهاجران کاشت میزنی؟ پیش کی

خوشگلللللل😍

مبارکت باشه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی