الان چطوره ؟
منم دیروز زدم واکسن۴
عزیزم بچه من سر واکسن چهارماهگی خیلی اذیت شد طبیعیه نگران نباش واکسن داره اثر میکنه دوسه روز حسابی مراقبش باش رد میشه
لباس زیاد تنش نکن اگه با استامینوفن پایین نیومد شیاف بزار
از داروخانه براساس وزنش بپرس چقدر بزاری
پیاز بزار کف پاش جوراب بپوش براش
نگران نباش عزیزم
اگه موقع واکسن تب داشته باشن خطرناکه
پسرمنم یه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر 18واکسن داشت نزدم الان فقط بی قراری میکنه شیر درست نمیخوره هیچ علایم دگه ندارها فردا میخواستم ببرم واکسن بزنم الان اینجوری گفتی استرس گرفتم ببرم نبرم
شیاف بزار نگران نباش هیچی نمیشه ففط مراقب تبش باش
روی کشاله رون پا و زیر بغلش دستمال مرطوب که باهاش بچه رو پاک میکنی بزار فوری تبش میاد پایین
عزیزم همیجوره پاشویه کن
پتو نکش روش
پارکید اگر دیدی هر۴ ساعت فایده نداره هر دو ساعت بده
منم 4ماهگی اونجوری شدم
با آب سرد پاشووی نکن ها ولرم باشه
پاراکید رو کف پاش بمال خیلی خوبه تب رو میاره پایین میتونی عرق کاسنی و گلاب به کف پا و کف دست و زیر بغل و زیر گردن بزنی
نگران نباش عزیزم لباساشو کم کن،دمای خونه رو پایین نگه دار ،دست و صورتشو آب بزن ،استامینوفن و هر ۴ساعت دقیق بده
یه لایه لباس تنش کن، وقتی میخوابه پتو نکش روش یه ملحفه نازک بکش روش، خونه رو گرم نکن، یه دستمال بشور ابشو بگیر بزار رو پیشونیش و زیر گردنش
پسر من برای واکسن دوماهگیش تا ۲روز طب شدید داشت
چیزی نیستتت گل استرس نداشته باش
کف پاهاش پیازحلقه کن بزار
پاشویش کن میادپایین
مراقبت کن ازش
نترس خوب میشه واکسن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.