ن استراحت کن تا فردا خوب میشی
والا منم چند روز درد داشتم به نظرم نرو بیمارستان چون من رفتم معاینه کردن بااینکه دلم نمیخواست برام سونو وآزمایش هم نوشت که ۵تومن پولش شد خداروشکر مشکلی هم نبود به نظرم این دردا عادین چون هنوزم درد دارم
وقتی میگی بهترشدم دیگه نیازی نیس ولی اگه دورباره بیشتر شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.