۳ پاسخ

از هر وقت مو داشت 😂

اخییییی منم سوالم همین بود میخواستم از دکترش بپرسم😂😂چون موهاش بلنده نمیخوام کوتاه کنم

هنوز زوده ملاج جلو یکم سفت بشه

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی