خانوما شما سیسمونیو خودتون میگیرین یا پدر و مادرتون؟🤔

۱۸ پاسخ

سیمسمونی به عهده پدر و مادر بچست نه پدر و مادر

ما رسم داریم بچه اول مادر پدرمون بخره از دومی به بعد هرچی بشه خودمون میخریم

عزیزم دیگه بارها راجب این مسئله در گهواره صحبت شد 😂 باهات برخورد میشه هاا

خودمون

پدر مادرم میگیرن مھمارو ولی دوست دارم خودمونم ی چیزایی براش بگیریم

دوتامون باهم گرفتیم

ما‌خودمون خریدیم

ما که خودمون گرفتیم بابام نداد

خودمون

پدرومادرم زحمتشو دارن میکشن

خودم و شوهرم

پدر و مادرم زحمت میکشن ولی تا الان من و همسرمم کلی چیزی خریدیم

هروقت میاد خودمون میخریم عربیم رسم جهیزیه نداریم

همشو خودمون.بچه ماست نه مامان بابام

بچه ی اولم مامانم خرید، اینو خودم میخرم البته همه چی دارم فقط لباس و یه سری وسایل بهداشتی میخام

خودمون😄

نصفشو خودمون خریدیم، نصفشو مامانم

همه رو خودمون میگیریم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آقا نی نی🩵 مامان 🩵آقا نی نی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری