سیمسمونی به عهده پدر و مادر بچست نه پدر و مادر
ما رسم داریم بچه اول مادر پدرمون بخره از دومی به بعد هرچی بشه خودمون میخریم
عزیزم دیگه بارها راجب این مسئله در گهواره صحبت شد 😂 باهات برخورد میشه هاا
خودمون
پدر مادرم میگیرن مھمارو ولی دوست دارم خودمونم ی چیزایی براش بگیریم
دوتامون باهم گرفتیم
ماخودمون خریدیم
ما که خودمون گرفتیم بابام نداد
خودمون
پدرومادرم زحمتشو دارن میکشن
خودم و شوهرم
پدر و مادرم زحمت میکشن ولی تا الان من و همسرمم کلی چیزی خریدیم
هروقت میاد خودمون میخریم عربیم رسم جهیزیه نداریم
همشو خودمون.بچه ماست نه مامان بابام
بچه ی اولم مامانم خرید، اینو خودم میخرم البته همه چی دارم فقط لباس و یه سری وسایل بهداشتی میخام
خودمون😄
نصفشو خودمون خریدیم، نصفشو مامانم
همه رو خودمون میگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.