خانوما شما تو بارداری تایم پریودتون که میشه دل‌درد اینا میگیرین یا نه؟؟؟

۵ پاسخ

اوایل اره

من هنوز تجربه نکردم بارداریو ولی مامانم میگفت سرموعد هرماهم درد داست

ماه درد داری عزیزم،هر ماه تایم پریود دردشو حس میکنی،طبیعیه

من الان طبق گذشته حدودا تایم پریودمه و درد دارم،جی پی تی میگه طبیعیه هنوز بدن به سیستم قبل عادت داره

نه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری