آره تو ۴۰ هفتگی دیدم از اقوام
فقط اورژانسی فک کنم
بستگی به دکترت داره
دکتر من زودتر از ۳۹ سز نمیکنه مگر اینکه حالت اورژانسی باشه
معتقده بچه هرچی بیشتر تو رحم بمونه بهتره
من طبیعی نشدم ۴۰هفته سزارین شدم
نه سزارین بابد ۳۸ یا ۳۹ هفته باشه
نه ۳۸ انجام میشه
فک نکنم ی دفعه بادت میگیره
من ۴۰ هفته و ۱ روز سزارین کردم ولی خب سزارین اجباری شدم.. فک نمیکنم تا اون موقع دکتری صبر کنه. معمولا تو هفته ۳۹ سز میکنن.
بچه اولم طبیعی بودم اما نشد بردنم سزارین ۴۱هفتگی زایمانم کردن برای دومی شنیدم ۳۹ هفتگی میبرن
اختیاری رو نشنیدم
ولی خب سزارین اورژانسی چرا ممکنه یعنی طرف بخواد طبیعی زایمان کنه اون نوقع به هر دلیلی نشه و سزارین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.