۱۰ پاسخ

اگه توی مقعد هم فشاره احتمال زیاد دیگه نزدیکه، اگه بیمارستان نزدیک خونه‌تونه و حدودا ۱۵ دقیقه راهه و زایمان اولی هستین، وقتی توی ۱۰ دقیقه سه بار انقباض داشتین دیگه برید بیمارستان

برو حموم یه ربع بشین زیر دوش آب گرم اگه دردت قطع شد انقباض کاذبه ولی اگه شدتش بیشتر شد درد زایمانه

خوش به حالت دختر نشستی گرفت نگرفت بازی میکنی پاشو برو بیمارستان وقتته

درد زایمان عزیزم برو بیمارستان
من خودم درد نداشتم ولی به مقعدم فشار میومد انگار دستشویی داشتم رفتم بیمارستان سه سانت باز بودم

اره دیگه وقتی حس مدفوع داری ینی بچه داره میاد تولگن

آره اگ فاصله بین درها به ۵دقیقه رسید برو زایسگاه یک ان اس تی بگیرن

درد زایمان گلم ولی نباید از الان بری بیمارستان بزار تایمش کمتر بشه چون اذیتت میکنن

اگ دردات منظمه باید بری بیمارستان 🥲
ترشح قهوه‌ایی سفت نداری ؟؟

عزیزم خب زمان زایمانتم هست دیگه

انقباض رحمیه

سوال های مرتبط