الان اومدم بیمارستان 🫠🫠🫠

تصویر
۱۲ پاسخ

من پرسنل بیمارستان ارجمندم اینم لیبل زایشگاهه اولین اتاق سمت راست ورودی زایشگاه

چیشده

خدا بد نده عزیزم ♥️
چی شده؟

چراااااا

به خاطر ورمشون رفتن دکتر تو تاپیک قبلش گفته

خیر هست ان شاالله

چیشدهه

بیمارستان ارجمند کرمان

کرمانی هستی؟

چی شده عزیزم

خدا بد نده🥹🍓

چرااااا

سوال های مرتبط

مامان Radman👶🏻🩵 مامان Radman👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی