تو هفته من درد پریودی خطرناکه؟

۷ پاسخ

بنظرم برو دکتر حتما من اصلأ درد نداشتم ۳۵هفته زایمان کردم

علائم باز شدن دهانه رحمه اگه همراه باسه با تیر کشیدن ستون فقراتت و درد لگن ترشحاتتم چک کن اگه یکم خونی باشه یا خون ابه حتما برو بیمارستان

منم دارم کم و بیش، فک کنم بخاطر رشد بچه هاست

ترشح هم داری؟؟

چیزی ک بمن گفتن اگ درد هی بگیره و ول کنه با تغییر وضعیت هم تغییر نکنه ،شکمم سفت شه اون خطرناکه

من دارم دیشب تا صبح درد داشتم صبح خوب شدم من که نرفتم زایشگاه لازم ندیدم برم دستش کنه داخل معاینه کنه والا 😵‍💫 هر وقت میرم میگه بخاب

اره به نظرم عزیزم
اگه هی قطع شه و دوباره کمی بعد شروع شه دوباره قطع شه و …

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد