خانما درد پریودی تو هفته من خطرناکه؟❌❌❌

۴ پاسخ

نه عزیزم ماه درده

فقطو فقط تایم بگیر
اگر منظمه
اگر با دراز کشیدن و استراحت رفع نمیشه سریع برو بیمارستان
من ۳۴ هفته با همین درد زایمان کردم

دنبال انقباض باش همراه درد پرییودی اونم تایم بگیر مدت مشخص داره

نه اگه ابریزش و لکه بینی همراهش باشه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی