۳ پاسخ

سلام عزیزم منم کم کاری تیروئید دارم چهار ماه هست میرم دکتر غدد ولی گفته بود کمه زود حل میشه
نگران نباش هیچی نمیشه انشاالله خوب میشی 💐💐 بهم گفته بودهرموقع قصد بارداری داشتی بهم بگو منم تحت نظرشم توهم تحت نظر دکتر غدد باش نه ماما

حتما پیش متخصص غدد برو، من مشابه شمام. امروز دکتر بودم گفت ماهی یکبار باید تیروئیدت و داروهات کنترل بشه در دوران بارداری

نه پیش همون دکتر غدد بری بهتره تو بارداری بیشتر باید کم کاری تیرویید کنترل شه . تو بارداری دوز دارو شاید عوض کن . دکتر غدد بهتره

سوال های مرتبط