۳ پاسخ

حتما تب شیر کردی

اگه تب داری حتما شیر تو سینت جمع شده برو دکتر یه وقت عفونت نکرده باشه خدایی نکرده

اگه شیر خودتو میدی احتمالا شیر توش مونده وباید تخلیه کنی

سوال های مرتبط