۴ پاسخ

کلداکس بخور عزیزم

اگر شیر خودتو میدی احتمالا شیر تو سینت گیر کرده

ناپروکسن بخور
یا دیپی فن

منم اینجوری ام ، استا ساده میخورم

سوال های مرتبط