۲ پاسخ

اشتباهت همینه شیر خودتو بده چون بچه هم گرفته حتی اگر علائمی نشون نده
من بدنم خیلی ضعیف شد فکر میکردم بچه نگرفته ولی روزای بعدش دیدم اونم گرفته
مامانم گفت تند تند شیر خودتو بده که براش مثل پادتن میمونه از طرفی خودتم زود خوب میشی
من دیفن و قرص استامینوفن میخوردم و شیر میدادم شاید یکم شیرو تلخ کنه اما هم خودت زود خوب میشی هم نی نی

۴ تخم، آب عسل و لیمو، روزی سه بار آب نمک غرغره کن، چیزای آبکی زیاد بخور، شیرت زیاد بشه، آبمیوه، سوپ و آش

سوال های مرتبط