فراوان
منم تو هفته ی شما خیلی دل درد و نفخ داشتم شکمم باد کرده بود ولی درست میشه نگران نباش. من قرص فولیک اسید میخوردم به دکتر گفتم گفت به بعضیا نمیسازه برام رووفولیک نوشت دیگه نفخ نکردم
توهفته های اول خیلی نفخ داشتم الان تاحدی شده ک حس میکنم معده وشکمم ورم کرده سفت شده
هعیییی کلیییی
من تا حدود ۱۰ هفته بسیار بود
نفخ و گاها حالت یبوست و روانی شکم و آروغ حتی
اینها همه طبیعیه
چهبسا بیشتر🫠 همهاش در حال صدا و قار و قوره شکمبیچاره
آره مرتب
من صبح از نفخ ، چنان شکمم پیچید، عرق کردم، فک کردم الانه بمیرم 😐
چقدر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.