۸ پاسخ

من خیلی شدید بود دوسه روزه کم شده خداروشکر

من که هفتم پایینه سینه هام خیلی درد میکنه دست میزنم

آره عزیزم طبیعیه

اره

واسه منم درد سینه ام کم و زیاد میشه خیلی درد داره

کم و زیاد میشه نگران نباش

من که کلا نوکش درد. می‌کنه

من از اول نوک سینه هام خیلی درد میکرد الان بیشتر شده مخصوصا سردم میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری