خانمای هم هفته شماهم درد سینتون رفته؟

۹ پاسخ

مال منم درد سینه هام اصن حس نمیشه ،فقط نوکشون حساسه

مال من دردش کم نشده

از منم خیلی کم شده درد چیزی حس نمیکنم

اره واسه من هم یکم سینه هام شل شده هم دردش خیلی کمترشده منم نگرانم...عادیه؟

من ۱۰هفته ام ولی ی ذره کمتر شده

مال من یروز درد میکنه یروز درد نمیکنه

مه من هنوز 16 هفته ام هست درد سینه دارم

نه کمتر شده

بله از من رفته نگرانم هستم

سوال های مرتبط

مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی