عزیزم منو شما یه روز فرقمونه🥰
من هنوز درد سینه دارمولی جز اون علائم ندارم هیچی
سلام عزیزم من ۶هفتمه هیچ علایمی ندارم امروز فقط سرگیجه داشتم الانم خوبم سینه درد هم ندارم
اره علائم میره و میاد عزیزم
اصلا من ک درد سینه نداشتم بلاخره ک تموم میشه شاید اصلا علایم نداشته باشی نباید اینقد استرس داشته باشی ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.