توروخدا جواب بدین هم هفته من ۶ هفته ۱ روز درد سینتون کم میشه

۴ پاسخ

عزیزم‌ منو شما یه روز فرقمونه🥰
من هنوز درد سینه دارم‌ولی جز اون علائم ندارم هیچی

سلام عزیزم من ۶هفتمه هیچ علایمی ندارم امروز فقط سرگیجه داشتم الانم خوبم سینه درد هم ندارم

اره علائم میره و میاد عزیزم

اصلا من ک درد سینه نداشتم بلاخره ک تموم میشه شاید اصلا علایم نداشته باشی نباید اینقد استرس داشته باشی ک

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی