۷ پاسخ

مال منم تا یه روز بعدم حرکاتشون خیلی کم شده بود به هر کی میگفتم‌ میگفت ربطی نداره😐

اره منم امروز آزمایش دادم از صب تکون نخورده دکتر گفت تاثیر همون شربته الان تازه یکم داره تکون میخوره

وا منم خوردم ولی همین ک پودر خوردم پر انرژی گلم هر بچه ای فرق میکنه دیگ از من سرحال شد انگار بیدار شد امروز ازمتیش دادم پر انرژی بود😂

آزمایش گلوگز شش ماه میدن مگه؟

ربطی نداره. بعضی. روزا بچه ها پر انرژی ان بعضی روزا بیشتر میخابن حالا برا تو مصادف شده با ازمایشت

نباباااااااا خسته ان.خستهههههه

چه ربطی داره؟😐

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۲ ماهگی