نه ضرر ندارد چند قاشق میتونی بخوری
نوش جونت ، بخور . من هم سر هر دوتا خوردم
من که تو ماه رمضون یکبار نشستم دوتا بشقاب پر خوردم
نه ضرري نداره درحد يه كاسه كوچيك ميتوني بخوري كلا تو بارداري زياده روي نكن تو خوردن هرچيزي
والا من که سر بارداری اولمم نذری رو یه کاسه میخوردم الآنم خوردم طوری نیست
بخور ولي كم منم خوردم
وای دلم خواست
شله زرد
یکی دو قاشق بخور
ولی زیادش خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.