خانوما حالم که بد میشه بالا میارم لرز میگیرم بعدش چرا😭

۸ پاسخ

منم اینجوری بودم خیلی بده خدا کمکت کنه تا زود این روزا بگذره

ضعف میکنی بخاطر اونه یه شربتی چیزه شیرینی بخور بعدش حتما

فشارت میفته پایین عزیزم

منم انگار چونه ام میلرزه

بعد بالا آوردن فشارت میوفته سردت میشه

بدنت ضعیفه

اگر میتونی بعدش یچیز شیرین بخور ۱۰ دقیقه ای پاتو بزن ب دیوار بالا باشه

عزیزم
فشارت میوفته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری